.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معامله جان مسافران در بورس هوايي

پرداخت 55 ميليون تومان ديه از سوي يك شركت بيمه تنها پاسخي بود كه به خانواده‌هاي داغدار در سوانح هوايي اخير داده شد.

به گزارش فارس، "پرداخت 55 ميليون تومان ديه از سوي يك شركت بيمه، تنها پاسخي بود كه به خانواده‌هاي داغدار در سوانح هوايي اخير داده شد.
كارگروه بررسي علت سوانح هوايي هم ماه‌ها بررسي خود را در تهران قزوين مشهد و مسكو ادامه خواهد داد تا سانحه‌اي ديگر روي دهد و اين كارگروه سوژه جديدي را براي بررسي چند ماهه خود پيدا كند.
ديگر صداي مكرر تلفن همراه سخنگوي سازمان هواپيمايي كشور كه در طول اين سالها مديريت بحران را فرا گرفته است تا به شبكه‌هاي خبري داخلي و خارجي اطلاع رساني قطره‌اي كند شنيده نخواهد شد تا سانحه‌اي ديگر رخ دهد.
آمار كشته شدگان سوانح هوايي اخير هم نشان دهنده آن است كه بررسي‌ها و تحقيق و تفحص‌ها هيچ كدام كارساز نبوده است تا ايران بالاترين آمار مرگ و ميرهوايي را به ثبت برساند و همچنان ركورد دار بحران در جهان باشد.
طي هفت سال گذشته 3 هزارو 496 نفر بر اثر سوانح هوايي در جهان كشته شده‌اند كه 795 نفر از آنها در سوانح هوايي ايران جان باخته‌اند. اين بدين معناست كه حدود 23 در صد از كشته شدگان سوانح هوايي جهان در هفت سال گذشته مربوط به سوانح هوايي ايران است.
براساس اطلاعات شبكه ايمني هوانوردي كشور با احتساب 188 نفر سرنشين كشته شده در دو سانحه هوايي اخير در قزوين و مشهد تاكنون هزارو 630 نفر بر اثر سوانح هوايي در كشور جان خود را از دست داده‌اند.
با اين حال وزير راه و ترابري كه شبانه به سركشي‌هاي راديو و تلويزيوني از فرودگاه امام مي‌پردازد معتقد است كه ما در ايران سقوط هواپيما نداريم و آنچه بوده يا تركيدن لاستيك بوده يا آتش سوزي! حميد بهبهاني كه از نيمه راه به جمع كابينه دولت نهم افزوده شده معتقد است: وضعيت ايمني حمل و نقل هوايي كشور بسيار بالاست و بيش از 95 درصد ايمني دارد پنج درصد هم دست‌هاي ما فوق بشر در آن تاثير گذار است.
شايد در اين ميان آن چه بيش از سانحه هوايي و كشته شدن شهروندان اذهان عمومي را آزار مي‌دهد اتكا به نفس مديران هواپيمايي كشور باشد.
مديراني كه آرشيو پيام‌هاي تسليت آن‌ها به دليل سقوط هواپيما يا سوانح هوايي آزار دهنده شده است. به راستي چرا پس از هزارو 530 سانحه هوايي در تاريخ هواپيماهاي كشور يكي از مديران به جاي پيام تسليت متن استعفاي خود را روي خروجي خبرگزاري‌ها قرار نداده است؟


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.